Kategorie produktů

Jak nakupovat?
  1. Jak se zaregistrovat
    • V menu "KLIENT" naleznete sekci "Registrace", klikněte na aktivní odkaz "Registrace".
    • Vyplňte přihlašovací formulář.
    • Vyplňte požadované údaje (označené hvězdičkou jsou povinné). Používejte prosím diakritiku (háčky a čárky), abyste tak zabránili případným záměnám osob a ulic při doručování zásilek.
    • Přihlašovací jméno a heslo si poznamenejte.
    • Klikněte na tlačítko „Zaregistrovat".
    • Registrace je aktivní prakticky okamžitě.


  2. Jak vybírat zboží a nakupovat
    • V menu si můžete vybrat skupinu zboží, které hledáte. Po jejím rozkliknutí se objeví podskupiny zboží a uprostřed seznam výrobců týkající se dané kategorie. Můžete dále vybrat některého z výrobců nebo kliknout na podskupinu zboží. Po kliknutí na podskupinu se uprostřed již objeví přímo produkty, které do ní patří a vlevo se menu změní na seznam parametrů zboží, podle něj můžete svoji poptávku upřesnit. Uprostřed se pak objeví jen produkty splňující dané parametry.
    • Vybrané zboží vložíte do košíku, vyberete způsob úhrady a dopravy zboží. Pokud nejste přihlášeni či registrováni, budete vyzváni před dokončením objednávky k přihlášení či registraci, pokud jste přihlášeni tak dokončíte objednávku.
    • Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků. Zde si může zákazník provést kontrolu jednotlivých položek zboží, cenu zboží, cenu za dopravu a popř. dalších poplatků. Zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
    • Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.
    • Závazným potvrzením objednávky není automaticky generované potvrzení o přijetí objednávky v e-shopu dodavatele, tim je pouze elektronicky zaslané potvrzení e-mailem, označené jako "konečné potvrzení objednávky" popř. telefonické potvrzení objednávky. Okamžikem potvrzení je uzavřena kupní smlouva.


  3. Jak a kdy mi přijde objednané zboží

  4. Seznam zboží na stránkách www.provyt.cz je běžně dodávané zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Ta bude vždy potvrzena na základě poptávky. 

    Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době přepravcem, obvykle do 1-5 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky.
    • Přepravní služba PPL - objednávky přijaté do 16:00 hod. Vám budou doručeny následující pracovní den do 18:00 hod.
    • Osobní odběr - zboží pro Vás bude nachystáno druhý den po přijetí Vaší objednávky. Veškeré zboží je na externím skladě a o připravené objednávce k vyzvednutí budete informováni pomocí sms nebo emailu.



  5. Jak reklamovat

  6. Veškeré potřebné informace ohledně reklamací včetně podrobného návodu naleznete v Obchodních podmínkách a v reklamačním řádu. Velmi si vážíme Vás - našich zákazníků - a rádi bychom Vám to dokázali i velmi rychlým a bezproblémovým řešením reklamací. Na péči o zákazníka v době reklamačního řízení klademe stejně velký důraz, jako při samotném prodeji. 

 

Scroll
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace